Fortsätt simma, fortsätt simma

Guten taaaaaag!
Natta och jag är sehr duktiga, vi var ute och sprang slingan klockan halv 11 i morse. Deeeetni.
Okej. Vi sprang inte så värst mycket alls, men hallå, spåret var helt snötäckt!

Efter 2,3 km (eller hur långt det nu var) bar det hemåt och där väntade besök, farmor & farfar hade anlänt.
Jag bjöds på kaffe och nybakta bullar medans de andra lastade ved! Trevligttrevligt.
Nu sitter jag och tuggar febrilt på mitt tuggummi. Ytterst intressant.

Kvällen ska jag spendera med Peggy och Natta. Det blir säkert massa film som Hitta nemo (obligatorisk för denna kvällen, fråga inte varför) Twilight (världens roligaste film, seriöst, den är ful) och kanske Upp.

Nu ska jag städa, äta potatissoppa (<3) och försöka få Mathilda logga in på msn genom telepati.
See u later moshs!

JUST DET!
Meningen med inlägget var egentligen att jag skulle berätta en sak, men sedan babblade jag bort mig själv, charmigt.
Alltså, jag tänkte bara säga att jag har färgat håret. CHATABOOM. Vilken nyhet, MHM.

Det var rätt länge sedan, alltså ca 1-2 veckor sedan. Ni är ni supernyfikna på hur jag ser ut.
Ja. Ack och ve.
Jag har numera lite ljusa slingor på huvudet och man ser ingen skillnad om man inte vet om det innan.
Jag genomgår så stora förändringar i livet <3


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jäääättemycket! :D

2010-03-06 @ 00:26:37
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0