VET NI?

Om sex dagar befinner jag mig i Linköping med två söta Robins. Det ena kexet hittar ni HÄR.
Vad ska jag göra där tro?
Ehja, mina nära und kära vet nog om det eftersom jag inte kan sluta skrika om det varje dag typ.. hehehe.

Men ni ovetande människor har eventuellt inte en blekaste aning om vad för spännande saker som händer där borta om ca 145 timmar. Då ska jag tala om för er, att där ska jag se Kent.
Wunderbar, AHA? Ich weiss.

Just nu blev jag så himla EHFNUFHAKDFHS, typ excited, bara för att KexRobin höll på och snacka om det.
När vi ändå snackar om konserten kan jag tala om att man inte får ha med sig systemkamera.
Alltså måste jag gömma min under jackan och låtsas vara gravid. Mkai.
Slutdiskuterat.

Nu skaver jag snart spela innebandy, hoppa på min kära vänner (Natta, Josse - synd) och infomera om att det bara är 144 timmar kvar till Kent. Eller ja, nu vet jag inte om tim-antalet stämmer - men det låter säkert bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0