Den 19 februari 2010 fredag

Kortkort skoladag!
Började klockan nio med NO.
Vi håller på att bygga broar i miniatyr (nejnej, i normalstorlek såklart, vad trodde ni?) och vi skulle nästan vara klara idag, vilket jag inte ens var nära på att vara, ehehe.
Vissa lödde och det resulterade till att Benjamin brände sig. Aj, ja. Själv satt jag bredvid Robin och skapade två torn som var snea. Jättefint <3

Sedan hade vi rast i 100 år (läs: 2½ timma) innan vi skulle äta, då fick vi även reda på att vi inte hade någon Svenska efter lunchen och vi kunde därmed åka hem om vi ville.
Gjorde vi det (jag, Robin, Peggy)? Nä. För att vi är smarta och älskar skolan. I alla fall Robin, hähä. 

Efter lunch bar det hemmåt för oss alla, men precis när jag kommit hem klev jag på bussen.
Eller ja, jag var tvungen att gå till hållplatsen först. Ehe.
Jag skulle alltså in till staden för att.. ja, jag vet egentligen inte varför jag ville in dit. Det bara blev så, jag bara råkade snubbla in på bussen!

Där vandrade jag runt i min ensamhet och hittade faktiskt en skjorta och ett par svarta öronhängen (dragkedjegrej, natta!). Nöjd, nöjd, nöjd!

Förresten, när jag gick runt på stan var det självklart massa snö överallt (som på alla andra ställen också?) och eftersom mina stövlar gick sönder går jag runt i min mammas skor nu för tiden. Och de är skithala.
Alltså halkade jag fram som Bambi på hal is bland folket :( Inte kul.

Nu borde jag packa, packa, packa och packa lite till eftersom imorgon bär det av till Örebro. Där ska jag spendera hela fyra dagar (buhu) och glida runt på ett par skidor. Suck.

Ha ett bra sportlov! För er som har det, hehe.


Mongo med lockigt hår, underlig lugg och mössa. Som om ni inte såg det.


Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Det är toppen! vad hittar du på i helgen? :D

2010-02-19 @ 19:35:48
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0