Det blev plötsligt sommarlov

Hiskerliget intressanta bilder från avslutningsmiddagen/festen:

Förrätt, västerbottenpaj. Blä.

Maja är duktigchey_94. Hon använde både förrättsbestiken och varmrättsbesticken till förrätten <3

En söt, liten, tråkig varmrätt.
Fick ingen bra bild på efterrätten som var gådast, det var sämst ljus där inne :c



Partie!

Ännu intressantare bilder från sista dagen (klassens dag und skolavsluningen):

Min modell Joise!

Vi spelade kubb. Jätteruligt, verklischhhhhh.

"Åhå, NO NO, inga foton eller autografer! I'm Lady Gagaaaaa!"

Josse, Nattas hand och meina fötter.

1. Sämst bild på fina Axel som sjunger fint på skolavslutningen 
2. Jag kollar mina slutbetyg, HERREGYD!

Oj, vilken bra bild på min klass.

Som ni ser har jag varit lite upptagen med att sluta grundskolan.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej hållning<3

Jag måste lära mig, få mig en riktig läxa.

Aga!!!!!!!!!11

2010-06-22 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0