''Vi stängde för en halvtimma sedan..''

Godkväll!
Idag åkte jag och Natta in till staden för att skutta runt och eventuellt hitta massa fina saker.
Jag skulle först och främst köpa en helvit tröja, vitt skärp, kentskiva (yes, jag är efter) och armband.
Jag följde en regel och köpte en helvit tröja, men det på bilderna.. alltså.. jag kan förklara mig, det var så fint!

Äggvit tröja med trekvarts ärmar, HM.
Grå väst, Vero Moda.
Mörkgrå, lite kortare tröja med trekvarts ärmar och smyckad ficka, JC. (ser bättre ut irl, tycker jag. Ehehee)

Några saker förvånade mig. 
1. Det är typ första gången jag handlar någonting från Vero Moda.
2. Det är typ första gången på 100 år jag hittar någonting snyggt på JC.
3. Det är första gången jag köper en helvit tröja utan utsmyckning.

Och sedan..
När vi var inne på Vero Moda hittade vi massa fint och testade det, sedan märkte vi att det bara var vi kvar i affären (plus hon som jobbade där då). Vi höll på och testa ett tag, sedan efter en halvtimme kom hon till omklädningsrummen där vi höll till och sade att de hade stängt för en halvtimme sedan. Haha!
Gissa om vi blev förvånade? Hon hade inte sagt något och vi trodde att det stängde senare. Vi valde snabbt kläder, betalade och stack ut. Liiite pinsamt, haha!

Nu ska jag kolla TV och längta tills imorgon, då jag ska hämta mina nya skor och sedan spela innebandymatch. Ska blir jätteroligt!

CIAO! :)


Kommentarer
Postat av: mathilda ((:

jag ska komma o kolla på matchen!!!! DIRR

men faaaaaan vad snygga kläder svimmar

2010-01-30 @ 21:59:29
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0