Sista meningen är en länk (alltså en låt kom jag på att jag kanske skulle tillägga, den är sjyyktbra). Ville bara observera, eftersom jag aldrig kommer på någon bra rubrik. Bara för det blir denna extra lång, ehöhiha.




Foto: Jag
Var ute och gick med mamma igår. Fotograferade lite - resultat! Fina?
Fler bilder imorgon!


Ganska rolig dag idag faktiskt.
Lämnade bland annat in min ansökan till gymnasie, Natur på Kagg ftw, hehe.
På lunchen i matsalen hade jag, Natta, Peggy vilda (haha) diskutioner och vår lärare klagade på att Peggys skratt lät över hela salen. Sant. 
På bilden ritade jag och Natta en jättesöt fisk.. eheeeeehe. Som vi råkade rita på duken (eller vad det nu var) som inte gick att sudda ut, för då förstörde man 'duken'. Erm. Host. Hej. Ja. 

Imorgon ska vi ha någon matte-grej.. tävling? Något sådant. Man kunde vinna pengar i alla fall, hehe.
Josse och jag ska äga detta året också. Ähm, ja. Vi satsar på det.
Tyvärr kommer det vara så svåra frågor så att jag inte kan stå på mina egna ben, utan får stå på Josses, hahaha.

Klaga inte på min dåliga humor, jag är trött. Nu ska jag joina familjen framför TV:n!

Who says i can't get stoned?


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv.tack tack tack tack! =D

2010-01-25 @ 23:36:43
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0