Skidtur utan spår

Så var det med den uppdateringen, ja D: Jag har varit för upptagen, håhå.

Dag två:
Vi tänkte skida till Tomasboda. Var det spårat? Nehenenenene. Inte det. Vi fick alltså spåra själva, um.
Fast det gick ganska bra, mötte flera skidåkare som hade åkt i vårt spår.
Dock kom vi inte längre än 6,5 km eftersom det inte var pistat överhuvudtaget på det lilla vägen till Tomasboda. Alltså var det typ 1 meter snö. Alltså gick snön upp till våra knän när vi åkte där. Alltså fick vi vända om.

Jah, den dagen åkte vi 13 km. Plus att vissa åkte runt sjön på kvällen. Duktig som jag är, åkte jag två varv.
Så den dagen blev det 18 km på skidorna!

Obligatorisk tejp för hälarna.

Fråst på fönstret.

MHM, jag bara loggades ut och halv inlägget försvann för ovanlighetensskull.


Har ingen bild från den 'långa' skidturen. Men såhär fint var det runt sjön på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0