Den blåa snäckan




Foto: Jag

Lite lustig dag i skolan, eftersom de hade en tävling där killarna skulle klä ut sig tjejer och tjejerna till killar.
Vissa hade ansträngt sig en del, hahaha, inte så himla seröst!
Det var någon kille i 8:an som vann för bästa utklädnad som tjej, haha. Killarna var för söta?

Jag orkade inte anstränga mig så jag gick runt i skjorta, kavaj, slips och såg viktig ut. Typ. Kände mig mycket stilig. Och även att jag hade med mig kameran tog jag bara ett par bilder på Snäckan. I normalt fall kallas han Robin.
Hahahahahaha! Ni skulle sett honom. Han bar sin blåa, hemgjorda, fina garnperuk som såg ut som en snäcka. 
Behöver jag ens nämna att alla stirrade? :D Mycket underhållade må säga, ehehehehe.

Btw, på Biologin gjorde vi blodprov. Tyvärr kunde jag inte vara med för att.. hrmhrmhrm. Haha, jag skojar bara :(
Hade blodgrupp B, tror jag. Den näst ovanligaste blodgruppen efter AB.

.. och ikväll händer absoult ingenting, ovanligt värre :C underhåll mig?


Kommentarer
Postat av: em!

gillar!

2010-02-12 @ 20:06:14
URL: http://emmaklemets.blogspot.com
Postat av: Peeegg

Haha! Älska garnperuk!

2010-02-13 @ 15:16:28
URL: http://peggyfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0