Bildlöst

NEJMEN HEJSAN.
Jag är hemma! Efter fyra dagar i Örebro, Kilsbergen. Yeashbox.
Kommer mer om resan efter att mitt kamerabatteri har laddat klart.. ehehe.

Annars idag har det inte hänt alldeles för mycket.
Åkte till Apoteket med syster för att hämta ut ett vaccin, som självklart var slut. Underbart.
Ska alltså ta vaccinet imorgon istället och slösade därmed bort halva min förmiddag med att springa mellan Apoteket och Vårdcentralen - när jag annars kunde, ja duvet, varit hemma och.. ja. Ja. Precis!

Återkommer alltså snarast med Örebrobilder och mer babbel.
Funderar om detta inlägg ska förbli tråkigt utan bild eller om jag ska ta någon random? Äscchhhhh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0