Syssling


Foto: Mamma
Ooooh, kolla vad jag hittade! Hehe. En del kusiner här ja, plus lilla Emelie (syssling) högst upp i högra hörnet,
som jag träffade för andra gången någonsin - vilket var mycket kul :D
Dock gjorde vi inte så mycket, hoho, plus att jag välte massa saker hela tiden -.- Haah, typiskt mig.

Var ute med Robin, Fabian och Mathilda nyss btw. Ja. Vi skrattade typ hela tiden och var allmänt onormala (ovalingt). Nu kollar jag Idols höjdpunkter eller vad det nu va :D Goooooooodbaj.


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha lilla syssling?XD jag är större å äldre än dig:d moHAHHA:d å vi har träffats 3 gånger ;) när vi var små med;D ÖJÖJÖJ du var vääääääääääääääldans klömpi duh:D min lillla klömpedönsXD

var sjukt kul att träffa:D GÖRA OM SNART:o?????<3333333333

2009-12-28 @ 00:16:13
Postat av: Ellen

Ja, du är liten :o xD Hahaaa, jag är klumpig (a) GÖR OM MYCKET SNART! <3

2009-12-28 @ 12:27:46
Postat av: LOUISE

SVAR: TAAAACK ÄLLLENNNNN!!!!!

2009-12-28 @ 12:50:19
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: Emelie

nejje:O hahaha jaa det är du allt:D WOHOOO LÄNGTAR:D<3

2009-12-29 @ 15:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0