Hey, dina ögon glittrar!


Foto: Jag

Idag åkte jag och Natta in till staden för att inhandla julklappar! Hittade lite saker, lalalaaaa.
Träffade Robin en liiiiiten, kort stund. Vi, eh, stod. Natta och jag skrattade åt ingenting typ. Han tyckte säkert det var jätteroligt. Host.
Sedan flög han iväg igen. Till vad har jag inte en blekaste aning om. Du pratar för tyst Robin. Varken Natta eller jag hörde någonting. Fyfy.
Dock var jag tvungen att springa ifatt honom efter han gått, då jag var tvungen att ge honom en söt saffransbulle som var platt då den genomgått en omgång i min väska. Jag tror han slängde den. Jag hoppas han slängde den. Fast det var riktigt god.
Natta berömde mig tillochmed för den goda saffransbullen jag bakat ett par timmar tidigare.

KUL ATT ALL TEXT JAG NYSS SKREV HÄR UNDER NYSS FÖRSVANN! Grr.. Iallafall;

Sedan sprang vi runt som fan eftersom vi letade efter ett.. ööhh.. halsband till Simon (det fick endast kosta 10kr sade han, blö) eftersom den lilla gullungen fyller hela 18 år på onsdag!
Hittade dock inget. Affärerna käftade med oss.
Sedan hade vi (eller rättare sagt jag) extermt ont i hälarna. Huh, huh.
När vi satt och väntade på bussen fördrev vi tiden med att skratta. Väl på bussen fortsatte vi att skratta.
Kunde inte hjälpas. Killen bakom oss glaffsade mer än Peggy när han tuggade så ivrigt på sitt tuggummi.

Kom sedan hem och åt hamburgare för andra gången denna dagen, nu kollar jag lite Idol och.. nu ska jag äta hemgjord julkola. Åhååå, så gott.
Ha en söt kväll!


Kommentarer
Postat av: natta

tant;kan du akta dig?

jag; oj aha

ENOOOOORMT MKT PLATS FANNS DET, BITCH :(

gaaaaah fan va kul det vaaaaaaaaar!

"peppar" till nästa gång..

<3

2009-12-11 @ 21:19:06
Postat av: LOUISE

GLAFSAR HAHHAHA <3333333333333333333333

2009-12-11 @ 22:15:58
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: sofie eile

om allt råkar försvinna igen ska det bara vara att trycka ctrl+Z :) så ska allt komma tllbaka:D

2009-12-12 @ 09:02:11
Postat av: ellen, fotografera<3

Sofie: Jag vet, men det funkade inte :O

2009-12-12 @ 14:39:36
URL: http://mychoise.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack :D roligt att höra!

2009-12-12 @ 17:24:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0