2. Jag har..




..fått in en hel musikanläggning på mitt rum. Sitter inte alls dagarna långa och lyssnar på Kent. Nejnej.
..en syster. Hon har också en syster. Som är gömd bakom en hårman. Det var visst jag.

..haft mucho tråkigto och kladdat med smink. Kuint. Kul och fint alltså.

..haft långt hår och något svart kring munnen.


..KLIPPT AV HELA SKITEN! Ja. Det är väldigt kort. Väldigt. Men var gör det om hundra år :D

Även träffat en lejten Robin efter typ ett halvår. Men det har jag tyvärr ingen bild på! MEN kul var det.
JEFORFEN. Jejejjejejejejeejejejej, und so weiter. Godbai.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Att du vågade klippa av det så pass mycket är bara fantastiskt.



Snyggt också.

2010-09-22 @ 09:19:29
URL: http://peoplearelikesongs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0