Det är väl bara ta bort nackdelarna med lite finn-medel?

Dag tre:

Vi åkte till Lisselängen (eller nått sånt). Det låter som värsta stället, men ja. Det är typ. Um. Ett vindskydd och lite granar. Så vi satt i vindskyddet och det var svinkallt. Sedan åkte vi tillbaka hemåt och alla ungedomar vilade på kvällen. Åkte 18 km eller något den dagen i thiiiiiiiiink.


Yeah. Randombilder. Skidihophållare ftw. Eh, typ. Och jag har en fin kudde, oui.

Dag fyra (the last day, aha):

Hann åka ett varv runt sjön, fota utanför stugan, för att sedan upptäcka att jag hade haft nerdragen kontrast så att alla bilder var helt grådassigt, innan min kamera lade av och vi skulle fara hemåt.
Men jag lägger ut lite failade bilder här iallafall bara för att jag är så snel.




Vadå överhäng?

Yäy, det var den lilla resan. Und jag är mycket medveten att jag är tråkig och kortfattad. Men orkar inteeeeeee.
Mkai.
Fast jag måste berätta en ruligrulig sak som hände därborta i Örebruuuuuuu!

Vi satt och spela Rappakalja.
Jag var rapparen och de andra skulle gissa på vad ordet Firn betydde.
Jag tänkte inte riktigt på vad Axel skrev när han lämnde in sitt förslag.
När jag sedan läste upp det började alla skratta och vi kunde inte sluta, haha!
På hans lapp stod det:

FIRN
Finska Industrins Riktiga Nackdelar

Inlägget skulle egentligen lagts upp igår. Men jag har en wunderbar Vati (pappa) som tycker det är roligt att stänga av min dator. Jättekul. Not.


Kommentarer
Postat av: paj

OÄMGÄÄÄÄÄ jag har mäd en sån kudde! Shieet, coola kakor vi äär :')



/ din ven pajj.

2010-03-09 @ 21:04:46
URL: http://fih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0