Mörker




Foto: Jag
Jag gillar verkligen inte när det blir mörkt så fort :c
Jag vill ha sommar, sommar, sommar!

Sitter i köket just nu och har kokande potatis framför mig. Hoooh.
Lyssnar på massa bra musik, som vanligt? :,D Haha.
Tillexempel som denna, denna, denna och denna.
Mycket, mycket bra. ICH WEISS. Jag kan tyska med. Jah klah. Ehee.

Btw, igårkväll var jag ute och gick med Robin, så träffade vi några männsikor. Roligt var det. Jahjah. Robin var bäst som vanligt?

Ett par med en hund går förbi. Hunden börjar skälla.
Robin: Ahhahaha, typ en gris?
Paret: *kollar på Robin*
Hunden: VOFFNÖFF, VOFFNÖFF!

En stund senare ser vi vår kompis hund. Vi går mot två männsikor.
Robin: OOOLGA?!
En av människorna lite längre bort: DET ÄR OLGAS MAMMA!

Vi garvade ju inte lite, hahahaha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0