Instängd



Foto: Jag

Gutenmorgen!
Tänkte ladda upp detta inlägget igår, men min internetuppkoppling 'råkade' dö ;d
Yäääääääääääyä.

Gårdagen:
- Matilda och jag åkte in till Hansa city för att träffa Madde och Emma.
- Alla började dagen med att äta glass, förutom jag.
- Matilda och Emma råkade spilla ner halva bordet med glass, wooooops :O
- Sedan kunde självklart jag och Emma inte undgå att det spelades två kentlåtar efter varandra. Ballt.
- Efter de hade mumsat klart var det dags att gå i affärer.
- Matilda rååååkade bara plocka upp en sak från golvet inne på Cubus, NEJMEN!
- Emma ville gärna ha den saken.
- Matilda sa att hon skulle slänga den.
- Emma hoppade på Matilda och slog henne och.. eller ja, så gick det inte till, men det kunde gjort? :O
- Hahahaha.
- Denna lista börjar bli lång, så nu avslutar vi den.
- Hejdå.
- Föresten var jag ute med Fabian på kvällen.
- Han har mycket knäppa tankar.
- Om hamstrar. Och deras minne.
- JAJA.
- Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Snyggt!

2010-01-10 @ 17:50:28
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0