Det enda jag hoppas på, är att de stavar vårt efternamn rätt .

Guten tag!
Hade ett härligt matteprov idag. Jag vet att jag har fel på en fråga, för jag fattade nollll. Grrrr :(
På SOn fick vi plugga till provet som är nästa vecka, men i slutet snackade vår lärare om när han var DJ och fick hörselskador p.g.a det, så det blev kanske inte så mycket gjort just då..
Men DJ? Jag kan inte tänka mig han som det ._. Fast det är rätt ballt, hahahehe!

Nu till något helt annat.
Klockan halv åtta ikväll kommer en journalist och fotograf från tidningen Barometern!
De ska intervjuva mig och min mamma om vilken klädstil, musiksmak (osv) mamma hade när hon var liten, och sedan vad jag har för stil/smak. Jag.. tror det var något sådant i alla fall? :,D
Mamma sade att repotaget skulle komma upp i helgen i en Bonustidning (på lördagen, tror jag). Ni får hålla utkik? hehehe.

Men nu ska jag plugga till det andra matteprovet som jag har imorgon!
Vet att jag lovade bilder i.. förrgår? Men hann inte lägga ut dem igår, hade träning :) Men de kommer senare idag!

Pluggar matte </3                                                       Taggar (haha, gillar inte det ordet) inför intervjun?

Rubriken, ja. Alltså. Jag fattar inte vad det är för svårt med att stava mitt efternamn? 
De kan aldrig skriva rätt? De ska antingen;
- Lägga till ett L (va tusan får de L ifrån?)
- Byta ut A:et mot ett E (så dåligt kan man väl ändå inte höra?)
- Eller hitta på något orginellt, som typ Johansson (dock har jag aldrig varit med om det, men jag kom inte på fler punkter)

See u later!


Kommentarer
Postat av: natta

du är fin

2010-01-27 @ 20:04:38
Postat av: Ellen

ickk, du är finare

2010-01-27 @ 20:38:17
URL: http://mychoise.blogg.se/
Postat av: Robin

Klaga inte, folk stavar det inte som "Gärderup" iallafall. Mer fel kan det inte bli :(

2010-02-01 @ 11:00:46
URL: http://gladdiskborste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0