Om..?

Godkväll!
Jag.. kan inte skriva idag. Har skrivit. Suddat. Skrivit. Suddat.
Okej, det brukar vara så. Men inte ofta! Okej, ibland. Eh.. väldigt ofta. Okej, typ varje gång.

Men, jag har noll att skriva om eftersom det händer noll i mitt liv, eftersom det är så jevla tråkigt.
Vad ska jag skriva?

Om.. den gången jag höll upp dörren åt en man med reflexväst som sa 'TACK' bestämt och högt, och sen när dörren stängdes och han hade gått skrek jag 'VARSÅGOD!' så det ekade i hela trapphuset och Natta började skratta som tusan?
Om.. den gången när jag var i Göteborg med Robin J och en gubbe började fråga honom massa konstiga saker och jag var nära på att skratta högt, men Robin såg mest irriterad ut så jag lät bli?
Om.. den gången jag och Robin L var ute och vi mötte en liten kille. När han hade gått en bit började jag sjunga skithögt så att han vände sig om, stirrade på oss, ryckte på axlarna, gick vidare och när vi sedan kom hem till vår kompis insåg vi att det var hennes lillebror?
Om.. den gången jag och Robin L letade efter min mobil + nycklar i typ 100 år, tills vi tillslut hittade dem i Lassebacken eftersom vi tidigare samma kväll hade rullat ner där (fråga inte varför?) och jag hade glömt att stänga mina fickor (ich bin smart, ok)?
Om.. alla dessa ointressanta blogginlägg med opassande bilder.

Foto: MOI, oredigerad slumpbild.

Kommentarer
Postat av: Robin

Han frågade om det var mina föräldrars bil och om jag ville ha ett par byxor! :(

2010-01-21 @ 22:24:44
URL: http://gladdiskborste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0