Kvällsinlägg



Foto: Jag

Godkväll! Alltså, haha, jag tänkte skriva massa saker här. Eller jag ville, jag vill fortfarande, men jag orkar inte.
Har så mycket energi just nu, så glaaaaaaaaad har jag icke varit på länge. Okej, andas.
Jag ville eventuellt skriva om vad jag gjort idag (varit med Robin, Josse och Robin, hohohoho) och sedan babbla på om något ointressant svammel. Som om jag inte svamlar nu.

Okejokej. Jag sitter och kollar på Lets Dance. Okej, jag ljög. Jag har teven framför mig men orkar inte lyfta blicken, så jag bara lyssnar.
WAHA, jag känner lite press nu på att skriva fort, fyra blinkade msn-folk är inget att leka med. Puuuh.
Nu ska jag pusta ut.

Pust. Så. Nu. Hej. Jag kanske borde stänga av datorn och sova eller något.
NU BLEV JAG SUGEN PÅ ATT SPELA PIANO. Det ska jag göra strax, bra idé.

Nu ska jag sluta babbla, svamla och ta upp er dyrbara tid som ni egentligen kunde gjort något vettigt av,
som typ.. kolla tv? HEHEHEHE. Jag är glad, okej.

Godnnnnnnatt och sov hett (siri som säger på så sätt, hahah :c)

Jag är fullt medveten, och borde även skämmas över,
att mina bilder och min text aldrig passar ihop, haha förlåt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0