Tusen år och tusen mil, vi sitter i samma bil

Dag ett:
Gah, jag vet inte hur jag ska börja.
Halva dagen gick nämligen ut på att först och främst komma dit. Så vi åkte bil, vilket kanske inte är speciellt intressant.

Då får ni lite bilder istället:


Vi är så snälla mot natuuuuuuuren. Och ja, det snöade. 

Eh, ett bilfönster. Det var liksom fina ferger. En blå syster står där ute också!

Efter fikat var de tvungna att kolla kartan så att vi inte körde till Tjottahejti (fin stavning, iknow) istället?

Efter 100 år och tre evigheter var vi framme! I sånna fina, mjuka, underbara (HOST) sängar sov vi i.

Och ungefär där tog första dagens bilder slut, hoho.
Efter vi hade kommit fram, packat upp och ätit, var det bara direkt ut i skidspåret! Ett varv för min del - 2,5 km.
Det fick räcka för den dagen tyckte Ellen.


Får fortsätta senare, Mathilda drar ut mig för att hon vill spela innebandy. Okey boss!

Kommentarer
Postat av: mathilda ((:

YÄÄÄÄÄÄÄY :D

2010-02-25 @ 16:07:41
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0