Shake it



Foto: Jag
Glad första advent eller nått, hoho.

Var på Waldorfskolan med Natta igårkväll, massa duktiga band som spelade. Vi dansade, öhh.. eller vad man kan kalla det, lite på slutet.
Det var skitkul iallafall, yäy!
Var hemma vid halv 1 på natten och satte mig vid köksbordet och åt ett nattmål (läs: en macka med 3 kg philadelpiaost och ett glas mjölk)
Somnade med pip i öronen p.g.a den ack så höga musiken!

Ska snart göra mig iordning för att spela innebandy match med U-laget, ska bli kul!
Sen ska jag förhoppningsvis in till stan och köpa något, hehe.
Ha en bra dag, kram!

Btw, såg att den HÄR sötnosen hade länkat mig, pufss <3


Kommentarer
Postat av: mathilda (:

underbara bilder, som vanligt :o

asså du har verkligen blivit duktig älläään OMG :O



Jag vill till stan med ällään :( <3



AW TACK FÖR LÄNKEN :D <3

2009-11-29 @ 11:26:31
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket! :D

2009-11-29 @ 16:05:20
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: natta

det var verkligen kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul (i slutet) HEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEH. gabRiel, du e tOkI. aooooooh..

2009-11-29 @ 17:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0