Snötäckt ligger nu ett land..




Foto: Jag
Syn min balkong.

Det har kommit massor med snö! Hur fint som helst, ser ut som värsta Narnia-landet här, haha :3
De kvällsbilderna tog jag kvällen innan, så man ser hur mycket det kom under natten :o
Dock är det jättehalt när man ska hem från skolan!
Robin och jag traskade hem tillsammans och han halkade minst 30 gånger, hahaha!

Förresten har vi bakat pepparkakshus idag i skolan, det är en tävling typ. Man ska låta fantasin flöda och göra något underligt, ovanligt pepparkaksbygge. Jag, Peggy, Robin, Josse och Wahaj gjorde en karusell.
Den blev så jevla fin! Ska ta kort så får ni se :)

När man har bankat, byggt och limmat klart ska man ställa ut det i biblioteket, sedan ska alla klasser rösta på det bygget som var 'bäst'. Hoppas vi vinner, waaaha. Nummer 18, rösta, ok? :3 Hahaha *tvingar*

CIAO *kastar en snöboll i ditt huvud* :o


Kommentarer
Postat av: Albin Svensson

sv; jao, det är fint, men det är slask nu ;/

2009-12-16 @ 17:42:43
URL: http://albinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0